03


سکــــوتــــ تـــلــפֿـــ مــטּ

mahsa & vahid

از همــہ جـا بـوے مـــہـر مــے آیـَــב

از سمتــــ "تـــو" بـوے بـے مـــہـرے...

 

دیشب همش تو فکرم بودی بهت ایمیل دادم نمیدونم میری چک کنی یا نه؟

 میگم شاید من بد موقع زنگ زدم؟شاید شمارمو ندیدی؟

نـــــــــــــــه بازم خر شدم مگه میشه شمارمو ندیده باشی؟میشه؟الان

دوباره زنگ زدم معلوم شد واسه اینکه شمارمو نبینیoff کردی.من نمیدونم

چرا این کارارو میکنی...دیگه اصلا مهم نیستی اینو از ته دلم گفتم

 

+تنهــآیـی نوشتــــ+تنهـایی یعنی حتی شبها هم گوشیت روی سایلنتـــ نباشه...

+بغضــ نوشتــ+عقلــ و دل بروید جـآی دیگــر دعوا کنید...اعتـراض:بغضــ لعنتــی

+خستـه نوشتــ+خستـه شدمـ خسته ی هرچی درده رو دوشـه من درده هـزارتا مرده جنگ با اینــ همه غم و غریبی یکـی بگه رسم کدوم نبرده؟

+تنهـا نوشتــــ+حتـی مرگ هـم اثر نمیکنـد...قطعا سنگــ قبم از من تنهاتر خواهـد بود...

+گله نوشتــ+کاشــ گفتـه بود تکلیف دلـی که عاشقش کـرده چیستـــ؟

+درد نوشتــ+سختـــ بالا بروی ساده بیایی پایینـ قصه ی تلخـه مرا سرسره هـا میفهمنـــد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
برچسب:,| |mahsa| |