02


سکــــوتــــ تـــلــפֿـــ مــטּ

mahsa & vahid

فڪــر ڪنـم به بــوے "تـو" פـسـاسیتـــ בآرمـ

هـَـمیـלּ ڪہ فـڪرتـــ בر سـَرَمـ مــے پیچـَـב

اَز چشمـمـ اشــڪـ مـےآیـَـב...

 

نمیدونم مشکل از کجاس؟!!! کاش میشد بدونم تو قلبت چی میگذره؟

من که هنوز نمیشناسمت نه میخوام بگم عاشقتم نه میخوام بگم ازت

متنفرم....تاحالا خیلی دلم و شکوندی هیچی نگفتم.نمیدونم اخلاقت

این طوریه یا فقط بامن .... تا حالا یه حرف محبت امیز ازت نشنیدم

داری بهم میگی ازت خوشم نمیاد نه؟؟!!اره من خرم که نمیفهمم

اگه ازم متنفری چرا بهم زنگ میزنی؟چرا نمیذاری فراموشت کنم؟

من یه دخترم احساس من با تو خیلی فرق میکنه میفهمی؟حس

میکنم واست یه سرگرمی شدم....اون روز گفتی میخوامgf باشی

نه بیشتر...خیلی بهم برخورد فکر کردی من منتظرم که باهات...

نه اشتباه نکن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
برچسب:,| |mahsa| |